Weer een week in Nederland - Reisverslag uit Drijber, Nederland van Jan Baron - WaarBenJij.nu Weer een week in Nederland - Reisverslag uit Drijber, Nederland van Jan Baron - WaarBenJij.nu

Weer een week in Nederland

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Mei 2014 | Nederland, Drijber

Inmiddels ben ik weer zo'n anderhalf week in Nederland. Vanuit ga ik ook beginnen om te proberen een blog bij te houden voor de thuisblijvers die dit interessant vinden.

Vorige week woensdagochtend reed ik weer Nederland binnen samen met Tim Franken. Het eerste wat we zeiden is: Goh, wat een saaie vlakte is het hier. Na Tim Franken te hebben afgezet ben ik doorgereden om mijn welverdiende nieuwe auto op te halen en daarna gelijk naar mijn Ouders in Drijber te gaan. Een super leuk weerzien natuurlijk, en ik ben daar heerlijk tot rust gekomen.

In de avond gelijk naar Groningen gereden, en met vrienden ontspannen en bijpraten.

Daarna volgden dagen met weer terug te zijn in Nederland maar tegelijkertijd ook met feesten zoals Koningsdag. Dit was best wel een grote overstap en had hier ook wel moeite mee.

Na al het gefeest en afspreken ben ik naar mijn ouders gereden voor rust. Nu zit ik heerlijk achter de computer met mijn lieve Rocky naast me. Zo is even met hem eruit.

Als mensen vragen; Is het lekker om terug te zijn in Nederland? Ja en Nee, Ja om al mijn vrienden/familie weer te zien, maar ik mis mijn 'Eigen' omgeving in Oostenrijk wel. Mensen die mij goed kennen weten dat ik van buiten zijn en bergen hou, dus ik zit daar heerlijk op mijn plek.

Over 7 weken moet ik weer terug, maar daar tussen nog op een heerlijke vakantie naar Mallorca/Ibiza. Hier kijk ik ook zeker naar uit.

Ik weet niet hoe gaat ik ga worden in bloggen, maar de eerste is een feit!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 1852

Voorgaande reizen:

21 Juni 2014 - 01 September 2014

Oostenrijk - Camping Natterersee 2014

14 Mei 2014 - 25 Mei 2014

Mallorca/Ibiza 2014

22 Juni 2013 - 21 April 2014

Oostenrijk 2013

Landen bezocht: